сряда, 6 ноември 2013 г.

Бебешкият албум на Катрин

Здравейте, крафтърки!
Със сигурност мога вече да кажа, че да правя албуми ми е най-любимото хартиено занимание напоследък!
От известно време този албум е при новата си собственичка и се надявам, че вече се пълни с красиви бебешки спомени :) 
Ето какво сътворих за Катрин. Майка ѝ искаше да е пъстър и закачлив и след като и показах десените на хартиите, вече нямаше търпение да види какво ще направя с тях. 

Хартиите са от блокче на Basic Grey. Едно от най-любимите ми. Все не ми се режеше от него за картички, но за албум е  идеално. Така можех да се наслаждавам на повече десени на едно място. :)

Отново основна декорация са хартиените лепенки, както и цветенца, листенца, пеперуди, листа и само ще видите какво още :)

Всеки лист е джоб, в който има по два големи тага за още снимки и сладки писаници :)




Част от таговете са със ъгълчета, в които съм пъхнала оризова хартия по който размер да се изреже снимката и да се добави зад ъгълчетата.





Много ми хареса да слагам тук-там по някоя пайетка за блясък.

Това е за този албум. Скоро ще ви показвам още :)))
До скоро, момичета :)

4 коментара:

  1. Много е пъстър и весел! Страхотна изработка!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен е, Нели! Браво, майсторче. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте!
    Изпратих ви мейл със запитване за изработка на бебешки албум, но още нямам никакъв отговор...Акаунтът andromeda_girl@abv.bg активен ли е?
    Ралица

    ОтговорИзтриване