събота, 18 май 2013 г.

N for Not just one

Здравейте! Това е втората картичка, която направих за ABC Challenge blog, при които съм дизайнер от началото на месеца. :)

Темата на това предизвикателство е да използвате 3 или повече орнамента на вашата картичка. Лесно нали?

Спонсори са Lili of the valley,.  А вторият ни спонсор са Stampfairy
 

Eто какво направих с един от любимите ми печати на Lili of the Valley

 Tрите елемента, които избрах са течните перли, тези зели камъчета, които много ми проличат на мътни сълзички :))) и разбира се цветята и листата.

Оцветих картинката с акварелни маркери, а хартиите са на ММЕ.
Надявам се да ви е харесало моето вдъхновение. Вижте и невероятните картички и на другите дизайнерки! Имате време до края на месеца, за да се включите :)

Пожелавам ви приятно творене и много, много забавление!!!! :)))

4 коментара:

  1. Beautiful, Nelly. Such a lovely image and I really like your colour combination.

    Nikki

    ОтговорИзтриване
  2. This card is fabulous, love how you made these gold dots. Thank you for your inspiration!
    Anna
    Your follower

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива! За оцветяването няма какво да се коментира :), и с толкова много точки и точици! А цветенцата са разкошни!

    ОтговорИзтриване
  4. За оцветяването аз не мога да кажа нищо(все още не съм започнала да се уча да го правя , а и струва ми се прекрасно).Много ми хареса диагоналната хартиена лента и течните перли по нея и по рокличката на госпожицата.
    Загледах се и в цветята, защото имам пънч, кото изрязва няколко сравнително малки разнокалибрени цветчета и аз все ги комбинирам с друг вид, а ето, че било красиво и така, както ти си го направила-непременно ще опитам и аз.
    Поздравче! :)

    ОтговорИзтриване