четвъртък, 21 март 2013 г.

Материали в продажба

Здравейте! Поръчах си преди време малко от т. нар. washi tapes, в които ви бях споменала, че съм влюбена... Но пратката ми пристигна малко пообъркана и се оказва, че имам повече отколкото имам нужда. Затова реших да ги снимам и ако някой се интересува може да ми пише на мейл (nelly_ivancheva AT abv DOT bg) или във фейсбук профила ми (всичко се вижда в дясната лента).
Реших че най-добрия начин да ви ги пратя е чрез Еконт (от тях съм най-доволна и са ми на две крачки) пощенска пратка с наложен платеж. Ако желаете може и с друг куриер.
Реших, че е най-добре да ви предложа няколко комплекта, за да има смисъл.
Ето и малко снимки:

Лентите са корейски. Качеството им е много добро. Ширина на ролката 1,5см. Дължина на лентата 10м.

Принта е много ясен и ярък.









 Комплект 1:
Цена: 15лв. (+транспортните разходи)

Отляво на дясно:

1 - надписи-дните от седмицата (всичките седем на английски);
2 - Айфеловата кула в червено;
3 - надписи на френски;
4 - Айфеловата кула;
5 - Айфеловата кула - Bonjour
 

 Kомплект 2
Цена: 10лв. (+ транспортните разходи)

Отляво надясно

1 - Айфеловата кула и надписи;
2 - Айфеловата кула - Bonjour;
3 - Айфеловата кула.
 

 Комплект 3:
Цена: 10лв. (+ транспортните разходи)

Отляво надясно

1 - надписи-дните от седмицата (всичките седем на английски);
 2 - Айфеловата кула - Bonjour;
3 -  Айфеловата кула и надписи.

 Комплект 4:
Цена: 20лв. (+ транспортните разходи)

Отляво надясно:

1 - ръкописни надписи;
2 - Айфеловата кула - Bonjour;
3 - Айфеловата кула и надписи;
4 - айфеловата кула с малки сърчица;
5 - печатни надписи;
6 - цветна (розово, св. зелено, св. синьо - по няколко см. от цвят).

 Комплект 5
Цена: 10лв. (+ транспортните разходи)

Отляво надясно:

1- цветна (розово, св. зелено, св. синьо - по няколко см. от цвят);
2 - Айфеловата кула - Bonjour;
3 - Айфеловата кула и надписи.



Ако някой проявява интерес, може да ми пише на мейла (nelly_ivancheva AT abv DOT bg) или да ми остави лично съобщение в профила ми във Фейсбук!








Няма коментари:

Публикуване на коментар