понеделник, 23 юли 2012 г.

Спомени от детството

Откакто съм си във Варна ме е обзела една меланхолия по отминалите лета. Доразглеждаха ми се албуми със снимки и попаднах на тази сладурска снимка на мен и брат ми от лятото на 1991 или 1992 (не сме много сигурни коя е точно годината, но там някъде). В Бяла сме и помня, че майка ми реши, че трябва да ни снима на фона на разцъфналите храсти на баба ми, преди да ни заведе на плаж. И като се сетих за хартиите на graphic 45, и веднага я измъкнах от албумчето, отрязах само част от кадъра, на който се вижда перило и един строеж и се заех с декорацията. Реших, че ще вмъкна страничката в една коляма рамка за снимки, затова и съм ползвала за основата лист А4.

 Няма някаква рецепта, която съм спазвала. Просто започнах с рамката, сложих снимката, избрах фона, и се започна голямото изрязване.





Сложих и едно етикетче скрито под снимката, за да не пиша на хартията, а и да не претрупвам прекалено нещата. :)

Желая ви приятна лятна вечер и дано през всеки ден да ви се случва поне едно хубаво нещо, за което да се връщате в спомените си след години...

7 коментара:

  1. Ау, Нелка, не знаех, че си толкова стара :-))))
    Шегата на страна, сигурно си имала предвид 91 и 92 година.

    Страхотно се е получило. Аз някак още не смея да се захвана с такива странички, но четейки написаното от теб, явно не е толкова страшно :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Хехе, ей такива очи опулих на годината о.О, че почнах да смятам даже колко прави. :) Чудесна страничка се е получила и много хубави винтидж картинки.

    ОтговорИзтриване
  3. Хе хе... много се радвам, че четете постовете ми :) Дам, правят се грешки като се публикува късно вечер... :D Поправих се :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ви е харесала страничката. Хартиите са виновни! Страшно вдухновяващи са!

    Нина, изобщо не е трудно, стига да се забавляваш :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна рамка се е получила..

    ОтговорИзтриване
  6. Много свежичка се е получила и наистина е паднало голямо изрязване!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Не знам за рецепта, но резултата е страхотен!Много стилно и сладурско се е получило :)А хартиите наистина са уникални !

    ОтговорИзтриване