петък, 9 март 2012 г.

Пролетни картички :)

Честит 8-ми Март на всички дами на патерици :)
Пиша пролетни, но картичките всъщност бяха за вчерашният празник  :)

Първата я включвам в предизвикателството на :
Картичкофуриите #107 "Пролет, перли и дантела"
Craft your days away challenges #40 "Mother's day"
DOC #20 "Spring"

Tези двечките ви ги показвам просто, без да ги включвам в предизвикателства. Вече са при своите нови притежателки. Надявам се да им се радват :)





Надявам се, да си ви допаднали :) Надявам се утре пак да имам време да се отбия и да ви покажа още осмомартенски картички :)
 Приятна и спокойна вечер и до скоро :)))

7 коментара:

  1. Some beautiful cards - I love the flowers, the swirls and the buttons!

    Thanks for joining us at CYDA for our Mother's Day Challenge.

    Julie x

    ОтговорИзтриване
  2. О, Нели, прекрасни! Със сигурност получателките им се радват.

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежни картички.Особено ми хареса как си наредила перличките на долните картички.

    ОтговорИзтриване
  4. Ееееее, прекрасни са ! При моята лична не-любов към розовото(независимо от това, че често ми се налага да го употребявам в моите проекти), просто ми останаха очите в твоите картички :)Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  5. Уау,много нежни картички,прелестни!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна серия от пролетни картички, много нежни!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Много, много ми допаднаха :)Супер стилни и женствени :)
    И новата дрешка на блога също много ми допада :)

    ОтговорИзтриване