петък, 10 февруари 2012 г.

Just Because / Просто ей така...

Картичката направих, просто за забавление. Отново ми се експирементираше с последния ми печат. Вместо мастило ползвах акварелните маркери, също и за оцветяването. Обаче ми изглеждаше твърде мрачно цветето, затова добавих бяло с бялата ми химикалка - страшно ми е полезна... Хартиите всичките са от блокче на ММЕ. Форматът е 13/9см. Малко нестандартна, но исках да я оразмеря спрямо цветето, все пак всичко започна от него :) Ползвах и най-страхотните мини брадс на света. Само 3мм са, а изглеждат даже по-малки. Състарих малко хартийките и с дистрес мастило и с пигментно. И готово.
 Приятен и творчески следобед ви желая момичета :)))

9 коментара:

  1. Ах, каква красота! Съвършена е! И цветовете, и карето, и точките и райетата, всичко е перфектно. Благодаря ти, че сподели с нас това вълшебство :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Нели, много красива картичка в едни от любимите ми цветове. А цветето е направо бонбон.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива,Нели,много много ми харесва!Благодаря,че я сподели :)

    ОтговорИзтриване
  4. Не мога да намеря думи да изразя колко много ми хареса картичката и за това просто ей така...ще кажа,че е просто прекрасна.Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красива - цветето е прекрасно съчетано с всички елементи!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна!Цветето изглежда много живо с точиците от белият химикал.

    ОтговорИзтриване
  7. Страшна,много ефектна-суперска!

    ОтговорИзтриване
  8. Просто ей така, си създала уникална красота! Всичко ми хареса, цветето е оцветено много впечатляващо!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна гама!... И наистина много, много сполучлива употреба на бялата химикалка! ;)

    ОтговорИзтриване