вторник, 10 януари 2012 г.

коледна картичка

Това е една картичка, която правих преди време за едно предизвикателство по скеч, но истървах срока и реших, че явно не и е дошло времето да я показвам пред публика. Тъй като така и не и намерих притежател, ще остане за кутията с коледни картички за другата Коледа,всъщност за тази Коледа. Колко скоро звучи нали.
Надявам се да ви допадне. На мен ми е една от любимите ми картички и много се забавлявах докато я правех.
Размерът и е малко нестандартен - 18/10.5см. Използвала съм каквито ми паднат картони и едно картонче на HEYDA. Печатчета, акварелни маркери вместо пигментни мастила, бордюрен пънч, копчета и това е :)
Благодаря ви, че ме посетихте. Заповядайте отново! :о)

6 коментара:

  1. Много интересна, много раздвижена картичка! Един нов поглед на коледна такава! Хареса ми и то много!

    ОтговорИзтриване
  2. :) Сигурна съм, че следващата Коледа ще й намериш достоен притежател. Чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен поглед към Коледа, много различен и много впечатляващ!

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина нестандартна коледна картичка, но пък за сметка на това много оригинална и идейна.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна е!Интересна Коледна комбинация :)

    ОтговорИзтриване