понеделник, 19 декември 2011 г.

Koледни елхички

През последната седмица бях планирала да направя няколко проекта, но времето за нищо не стига. Успях да понаправя малко бижута на коледна тематика, които ми поръчаха и сега ще ви покажа малко от тях :) Вложих Коледното си настроение в друга насока, макар доста ди ме се режат хартийки и перфорира и оцветява... разберете ме, ръцете ме сърбят чак, но трябваше и тази работа да се цвърши... :))) Ето ги моите коледни елхички. Напоследък само такива бижута ми се правят. Само тел,мъниста и всякакви камъчета и топчета..След като бъдат свалени от верижката, на която ще се сложат като бижу, могат да се сложат като коледна украса на елхата например. Надявам се да им се зарадвате.

Ще ги пусна при Двете елши и техният Коледен конкурс.



17 коментара:

  1. Прекрасни са! Много настроение ми донесоха!

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно малко бижу! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Уау, направо ме заслепиха! Тоооолкова са красиви! Просто са невероятно весели и закачливи!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни елхички!Поздравления за чудесната идея!

    ОтговорИзтриване
  5. Нели, прекрасни са! Може ли да ти ползвам идеята?

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни, нежни и красиви! Браво!

    ОтговорИзтриване
  7. Нели, наистина са прекрасни! Лично аз бих ги ползвала като украса и бяло-синята ме грабна най-много!

    ОтговорИзтриване
  8. Вдъхновяващи елхи... Браво, браво, просто заспепителни... направо се влюбих и бих ги направили ей сега, само дето нямам дебела телчица..., а времето тече, и докато ида до града и ще е дошла Новата Година. Прекрасни празници от мен.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни са, Нели! Много, много ми харесват, мен също ме сърбят ръцете за подобни неща, но и да не беше така, пак щях да се впечатля от елхичките ти - толкова са красиви... :)
    Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  10. Много ви благодаря, момичета! Радвам се, че ви харесват!

    Тече, може да ми ползваш идеята. Само те моля, после да споделиш твояте интерпретация с нас ;–)))

    ОтговорИзтриване
  11. Весела Коледа,Нели! Да намерите под елхата много усмивки ,здраве и весели игри за малката адашка!Поздрави от не-снежна Варна!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ти, Кали :))) Адашката ти е много щастлива, получи много подаръци... Поздри и на твоите момчета, сигурна съм, че и те са на седмото небе в момента :)))Много здраве ви желая и късмет и успехи и пари и усмивки, изобщо от всичко да има :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Много идейни,стоплящи душата дарове ,ще бъдат след празника,моите поздравления!!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхоооооооооооотни :) сякаш имат собствена душа - как да им устоиш :)

    ОтговорИзтриване