вторник, 22 ноември 2011 г.

Eто ме пак :)

Вече три седмици не съм публикувала нищо, защото си бях във Варна... Варнааааа... ех, Варна, морето... сините вълни...

Изтървах сумати предизвикателства... За някои бях направила картички още преди да замина, за други направих докато бях във Варна, но така и не ми остана време да ги кача... Нали знаете, Изработването на проект е само 1/3 от крайния резултат. Трябва да се "издебне" подходящата светлина (а вслучая със седем месечно бебе трудно успявам да я уловя, а тя не може да ме изчака :))) ), трябва и да се обработят снимките и естествено още време за публикуване... Е, няма повече да ви занимавам с неща, много позначи на доста от вас, мили дружки по хоби :)))

Бързам да ви покажа една стара творба, която на направих за предпоследната игра на Доника - Детска картичка и за едно скеч предизвикателство. Нямах подходяща картинка или печат и тъй като имах идея какво искам да е изображението просто го нарисувах и оцветих. Естествено направих няколко скици преди това, но мисля, че се получи весело. Една детска картичка с парцалена кукла, която е на имровизирано парти с торта и чай, разбира се :)))

Формата е 15/10см. Фоновата хартия е по мой дизайн. Другите хартийки са на Heyda, на които искренно се кефя. Малко копчета и дантела и готово.




Ще се радвам, ако съм ви усмихнала и съм Ви върнала в детските Ви години :)))

Благодаря Ви, че се отбихте при мен... Пазете се и се усмихвайте :)))

3 коментара:

  1. Жалко ,че не си успяла за предизвикателствата!Нооо такива предстоят много!Важното е ,че си решила да ни ги покажеш.Защото са много хубави !
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И да ме усмихнеш успя, и да ме заредиш с весело настроение! Картичката е просто страхотна! Рисунката е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладурска картичка! Картинката е страхотна, а хартиите и елементите - перфектно подбрани :)

    ОтговорИзтриване