събота, 10 септември 2011 г.

Бяла картичка

Много се вълнувам! За първи път участвам в предизвикателство! И то какво предизвикателство?! Никак не беше лесно, но точно това е хубавото на предизвикателството - да те предизвика да си "размърдаш мозъчето" ;) Имах доста идеи, но се спрях точно на тази, защото исках да направя главния елемент от картичката. Много ще се радвам на критики и съвети или просто на вашето мнение. 

 Ето я и нея, първата картичка за първото предизвикателство, в което участвам :)))


 Използвала съм пънч на XCut, полусферични перлички и ръчички за цветето :)))

7 коментара:

  1. Картичката е прелестна!Много ми харесва цветето,много е оригинално и нежно!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея да ползваш оригами!Много ми допада цялата композиция. Разгледах и целия блог и видях чудесни неща. Не спирай да ни радваш!!!Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  3. Ти си поредната креативна дама, която ме радва с участието си. Направи ме щастлива с тази картичка! Не разбирам защо до сега не си участвала, но се поправи ;), защото това, което показваш е страхотно и трябва да се види от колкото може повече хора. Желая ти много творческо вдъхновение и ти Благодаря от сърце, че се включи при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна идея, чудесно изпълнение! Картичката е чудесна! И напълно разбирам вълнението ти от първото ти участие в предизвикателство, все още не съм забравила своите трепети от моето първо участие в предизвикателство.Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей Нели! Обичам нови и свежи идеи. Радвам се,че си се присъединила към блога и ще се радвам да участваш в игирте, когато имаш вдъхновение. Бяла картичка- много трудна задача за мен, но ти си се справила прекрасно. Цветето е уникално. Успех!

    ОтговорИзтриване